Tuesday, April 23, 2024
4.7 C
Calgary

۵ مقصد برتر تماشای ماشین‌های خاص جهان کجا هستند؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از کوبا تا ایسلند و موناکو، ۵ مقصد برتر تماشای ماشین‌های خاص و عجیب و غریب در جهان کجا هستند؟

  1. موناکو

    کشوری کوچک با تنها ۴۰٬۰۰۰ نفر جمعیت ثروتمند که از هر ۵۶ نفر آن یک نفر حداقل ۳۰ میلیون دلار در بانک دارد. قطعا بسیاری از این سرمایه روی ماشین‌های لوکس مانند لامبورگینی خرج می‌شود. اگر هم از تماشای ماشین‌های خاص جهان خسته شدید می‌توانید به تماشای قایق‌های بادبانی لوکس بنشینید.

  2. سن-پیر-ا-میکلون

    با توجه به شگفتی های طبیعت و تکامل، جزایر مستقل اغلب محل زندگی نژادهای نادر و منحصر به فرد حیوانات هستند. اما با توجه به سیاست‌های فعلی دو جزیره سن-پیر-ا-میکلون در ساحل Newfoundland محلی برای تماشای اتومبیل‌های نادر است. در سفر به این منطقه به همراه داشتن دوربین را فراموش نکنید.

  3. امارات متحده عربی

    اگرچه از نظر ثروت مردم دبی با موناکو قابل قیاس نیستند اما علاقه شدید آن‌ها به اتومبیل و نمایش آن‌ها حیرت انگیز است. عصرها مراکز خرید لوکس مانند Dubai Mall و خیابان Sheikh Zayed محل مناسبی برای تماشای ماشین‌های خاص جهان هستند. در ضمن موزه خودروهای کلاسیک شارجه که با ماشین تنها ۲۵ دقیقه از مرکز شهر دبی فاصله دارد نیز انتخاب خوبی می‌باشد.

  4. ایسلند

    ایسلند دارای سرزمین‌های زیبا و ناهمواری است که باعث شده شهروندان آن با دهه‌ها تلاش Super Jeep را تولید کنند. به کمک این خودروها می‌توانید به تماشای طبیعت بکر کشور بروید. ماشین‌های که توانایی عبور از میان برف و یخ، صخره‌ها و دیگر شرایط دشوار را دارند.

  5. کوبا

    اقامتگاه‌های لوکس Varadero‌ را پشت‌سر بگذارید و مستقیم به پایتخت، هاوانا بروید تا تجربه‌ای فوق العاده از فرهنگ مردم کسب کنید. به دلیل ممنوعیت 50 ساله خرید و فروش اتومبیل‌ شهروندان تنها از وسایل نقلیه ساخته شده قبل از انقلاب سال 1959 و اندک خودروهای وارداتی استفاده می‌کنند. اگرچه ممنوعیت‌ها در سال ۲۰۱۱ پایان یافت اما هنوز خیابان‌ها شبیه به سفری در زمان و محلی مناسب برای بازدید از خودروهای کلاسیک آمریکایی است.

منبع: driving.ca