Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

ترودو: ورود بیش از ۴۰ محموله تجهیزات محافظت شخصی به کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جاستین ترودو در گفتگویش با مطبوعات خبر از تامین سرمایه برای ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی برای جوانان در صنعت غذای کانادا داد، و افزود که چندین محموله شامل تجهیزات محافظت شخصی (PPE)  نیز وارد کشور شده است.

ترودو که روزانه با رسانه‌ها صحبت می‌کند، گفت که صنعت غذا و محصولات کشاورزی در بحران کووید-۱۹ مشکلات زیادی داشته است که از آن جمله یافتن نیروی کار برای تقاضای روبه افزایش در این فصل است.

اما با تامین سرمایه دولت فدرال، هم از این صنعت حمایت می‌شود و هم برای جوان‌ها فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

علاوه بر این، او خبر از فرود ۴۰ پرواز با محموله‌های PPE داد و افزود که دولت در حال سرمایه‌گذاری روی تولیدات خانگی نیز هست.

او از ساختن ۱۰,۰۰۰ دستگاه تنفسی توسط Vexos Team خبر داد که مجموع خرید این دستگاه‌ها توسط دولت را به ۴۰,۰۰۰ دستگاه می‌رساند.

دولت فدرال با جنرال موتورزِ کانادا هم قراردادی برای تولید ۱۰ میلیون ماسک بسته است.

در اپریل بود که جنرال موتورزِ کانادا خبر از آماده‌سازی کارخانه خود در اوشاوای اونتاریو داد که می‌تواند هر ماه ۱ میلیون ماسک تولید کند و در اختیار کارمندان بخش خدمات ضروری بگذارد.

این کارخانه برای تولید ۱ میلیون ماسک در ماه، از ۵۰ کارمند در دو شیفت کاری استفاده خواهد کرد.

ترودو این را هم گفت که در گزارش ارتش کانادا از خانه‌های سالمندان در اونتاریو و کبک، یافته‌های ناراحت‌کننده وجود داشته است: «ما باید خدمات بهتری به سالخوردگان ارایه کنیم.»

او که وارد جزئیات نشد محتویات این گزارش را بسیار ناراحت‌کننده، ناامیدکننده و غمبار توصیف کرده است. اطلاعات بیشتری درباره این گزارش توسط دولت اونتاریو منتشر خواهد شد.

منبع: Daily Hive