Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

دستگیری و جریمه ۱۷ هزار دلاری در پی کشف یک نایت‌کلاب در پنت‌هاوسی در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به دنبال کشف یک نایت‌کلاب موقتی و غیرمجاز در داون‌تاونِ ونکوور، پلیس یک نفر را دستگیر و ۱۷,۰۰۰ دلار جریمه برای حاضران در محل صادر کرده است.

اداره پلیس ونکوور می‌گوید افسرهایش با دریافت گزارشِ یک شهروند درباره برگزاری پارتی شبانه در یک آپارتمان نزدیک خیابان ریچاردز و جورجیا، ابتدا تحقیقاتی را درباره این پنت‌هاوس انجام دادند.

سپس با تایید این گزارش، مردی که به عنوان دربان و نگهبان مشغول بوده را جریمه کردند، اما میزبان پارتی، از گشودن در امتناع کرد.

در نتیجه پلیس با مشاهدهٔ دو پارتی پرجمعیت دیگر در این آپارتمان، در روز ۳۱ ژانویه با حکم بازرسی وارد این پنت‌هاوس شد.

به گفته پلیس در این آپارتمانِ حدودا ۱۰۰ متری عدهٔ زیادی حضور داشته‌اند و یک پارتی شبانه همراه با سرگرمی‌های نمایشی بر پا بوده است.

گروهبان استیو ادیسون می‌گوید:

«ماموران ما ۷۸ نفر را داخل این آپارتمان سه-طبقه یافتند که هیچ‌یک ماسک روی صورتشان نداشتند، و انواع مِنوها، میزها، باجه فروش، و صندوق پول در آنجا بود.»

میزبان ۴۲ سالهٔ این نایت‌کلابِ غیرمجاز به خاطر نقض قانون سلامت عمومی دستگیر شده، و هر یک از میهمانان او به دلیل نداشتن ماسک ۲۳۰ دلار جریمه شده‌اند.

در مجموع ۱۷,۰۰۰ دلار جریمه برای ۷۷ میهمان صادر شده و این نایت‌کلاب غیرمجاز تعطیل شده است.

گروهبان ادیسون می‌گوید:

«امیدواریم این درسی باشد برای افرادی که خودشان را بالاتر از قوانین عمومی می‌دانند. اگر کسی به عنوان میزبان یا میهمان در پارتی‌های غیرمجازِ دوران پندمی دستگیر شود، و باز هم به قانون‌شکنی ادامه دهد، امکان جریمه‌های سنگین‌تر و حتی زندان وجود دارد.»

منبع: Daily Hive