Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

GoodLife Fitness از دولت کانادا ۳۱۰ میلیون دلار وام دریافت می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برنامه تأمین مالی اضطراری کانادا (CEEFC) تأمین‌کننده بودجه وام ۳۱۰ میلیون دلاری GoodLife Fitness است و این کار زیر نظر تسهیلات اضطراری شرکت‌های بزرگ کانادا (LEEFF) انجام می‌گیرد.

LEEFF‌ ارائه‌دهنده وام‌ به کافرمایان بزرگ کانادا است، کارفرمایانی که نیازهایشان طی همه‌گیری کوید-۱۹ در بازار سرمایه‌گذاری خصوصی برطرف نشده است.

در بیانیه CEEFC ذکر شده است: «با این کار، کارفرمایان بزرگ می‌توانند برای حفظ شغل و ادامه فعالیت‌هایشان در این دوره چالش‌برانگیز دسترسی به اعتبار داشته باشند.»

GoodLife بزرگ‌ترین گروه باشگاه‌های زنجیره‌ای تناسب‌اندام در کانادا و چهارمین در جهان است. این شرکت نزدیک به ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور و بیش از ۱۰،۰۰۰ کارمند دارد. GoodLife شامل GoodLife Fitness، Fit4less و ÉconoFitness می‌شود.

LEEFF کارفرمایان کانادایی که نیروی کار یا فعالیت‌های قابل‌توجهی را حمایت می‌کنند، یا درآمد سالانه آنها نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار یا بیشتر باشد را پشتیبانی می‌کند.

دیگر کسب‌وکارهایی که برای دریافت این وام تأیید شده‌اند شامل Gateway Casinos & Entertainment، Conuma Resources و Sunwing Vacations می‌شوند.

 

منبع: dailyhive