Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

برگزاری کنسرت مجازی با شعار توزیع عادلانه واکسن

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ماه آینده نخست‌وزیر ترودو همراه با برخی چهره‌های سیاسی و مشهور دنیا در یک کنسرت مجازی شرکت می‌کند.

Global Citizen در روز 8 می میزبان رویداد VAX LIVE: A Concert to Reunite the World خواهد بود. این کنسرت مجازی بصورت استریم در سراسر جهان پخش می‌شود و هدفش درخواست از رهبران دنیا برای توزیع عادلانه واکسن و کمک به کاهش تردیدها درباره آن است.

در اطلاعیه Global Citizen آمده: ما از رهبران دنیا می‌خواهیم برای پایان بخشیدن به پاندمی، واکسن را در اختیار تمام مردم جهان قرار دهند. با اینکه بیش از 1 میلیارد دوز واکسن تزریق شده، اما کشورهای کم‌درآمد بخاطر دسترسی نداشتن به واکسن‌‌ها و افزایش مبتلایان روزانه از قافله عقب مانده‌اند.

مجری این برنامه 90 دقیقه‌ای سلنا گومز خواهد بود و هنرمندانی چون Jennifer Lopez، Eddie Vedder، Foo Fighters، J Balvin و H.E.R. در آن به اجرای موسیقی می‌پردازند.

علاوه بر جاستین ترودو شخصیت‌های سیاسی دیگری چون شاهزاده هری و مگان مارکل، جو بایدن، کاملا هریس، امانوئل مکرون و نخست‌وزیر کرواسی آندری پلنکوویچ نیز حضور خواهند داشت.

دوک و دوشس ساسکس درباره این رویداد گفت: ما نمی‌‎توانیم هیچکس را تنها بگذاریم. هنگامی که واکسن برای همه در سراسر دنیا و بصورت مساوی در دسترس قرار گیرد، همگی سود می‌بریم. ما باید با تاکید بر ویژگی‌های انسانی مشترک، برای توزیع عادلانه واکسن بکوشیم. این یک ماموریت حیاتی و مهم است.

از دیگر شخصیت‌های مشهور که در این رویداد شرکت می‌کنند می‌توان به Ben Affleck، Chrissy Teigen، David Latterman، Gayle King، Jimmy Kimmel، Olivia Munn و Sean Penn اشاره کرد.

این کنسرت بصورت زنده در یوتیوب استریم خواهد شد و برخی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز آن را پخش می‌کنند.

منبع: Daily Hive