Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

افتتاح ۵ شعبه از شرکت‌های بزرگ فناوری در تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

انتاریو در حال بازگشایی است و انتظار می‌رود تا پاییز زندگی به شکل پیش از همه‌گیری برگردد. تورنتو نیز به زندگی روزمره و ادارای خود باز می‌گردد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری اعلام کرده‌اند که قصد دارند دفاتر ادارای یا دفاتر مرکزی خود را در تورنتو افتتاح کنند و درنتیجه بسیاری از مشاغل اداری و پشت میزی تورنتو جای خود را به این شرکت‌ها خواهند داد.

Netflix

اواخر آوریل نتفلیکس اعلام کرد که تورنتو را به جای ونکوور به عنوان خانهٔ جدید کانادایی خود انتخاب کرده است. در حال حاضر تورنتو میزبان یکی از دو قطب مهم تولید پلت‌فرم‌های کانادایی‌ است که قصد دارد با ایجاد فضاهای جدید در این شهر داستان‌ها و روایت‌های کانادایی بیشتری را به نمایش بگذارد. زمان و مکان افتتاح این دفتر هنوز مشخص نشده است.

Amazon

آمازون در حال گسترش دفاتر خود در تورنتو است. این شرکت برنامه‌های خود را در ماه دسامبر برای اجارهٔ یک ساختمان سه طبقهٔ جدید در خیابان 18 York و یک ساختمان دو طبقه در بلوار 120 Bremner برای آغاز سال 2022 تأیید كرد. در حال حاضر این شرکت در هر دو ساختمان فضای اداری دارد و همچنین دارای یک دفتر 113،000 فوت مربعی واقع در Scotia Plaza است.

Reddit

در اواخر ماه مارس، ردیت یک دفتر جدید در خیابان University افتتاح کرد. بر اساس اعلامیه مطبوعاتی این شرکت، دفتر جدید دارای تیم‌های مدیریتی، فروش، اجتماع و مهندسی است که مختص کانادا می‌باشد. کانادا پس از ایالات متحده و انگلستان سومین پایگاه بزرگ استفاده‌کنندگان Reddit است در نتیجه نیاز به افتتاح یک دفتر جدید در تورنتو احساس می‌شد.

DoorDash

DoorDash از برنامه‌های خود در خصوص یک سایت مهندسی جدید در تورنتو خبر داد و اعلام کرد که حداقل 50 مهندس را تا پایان سال 2021 استخدام می‌کند. این شرکت در اوایل ماه مه گفت که تیمی را برای back-end، front-end و نیروی سیار استخدام خواهد کرد.

Cloudflare

Cloudflare در آوریل اعلام کرد اولین دفتر کانادایی خود را در تورنتو افتتاح می‌کند. اگر چه زمان و مکان مشخصی برای دفتر در نظر گرفته نشده است اما این شرکت اعلام کرد که قصد دارد نقش‌های مهندسی، تحقیق و توسعه و همچنین فروش و بازاریابی را در اولویت خود قرار دهد.

 

منبع: Dailyhive