Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

اکثر کانادایی‌ها به یوفوها و موجودات فرازمینی باور دارند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همیشه بیگانگان، اشیاء ناشناخته پرنده (UFO)، پدیده‌های ناشناخته هوایی و پدیده‌های عمومی فضایی باعث برانگیخته شدن قوه تخیل مردم در سراسر زمین و البته کانادایی‌ها شده است.

از ماه گذشته که سازمان سیا هزاران سند را در خصوص مشاهده بشقاب پرنده‌ها و پدیده‌های ناشناخته هوایی به صورت آنلاین منتشر کرد، تعداد معتقدان به یوفوها و پدیده‌های اینچنینی که توضیح علمی ندارند، به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد.

اگر شما هم یکی از معتقدین هستید بدانید که تنها نیستید. از هر 10 نفر کانادایی یک نفر ادعا می‌کند که فرازمینی‌ها را دیده و چیزی بیش از 60٪ از کانادایی‌ها به وجود بیگانگان هوشمند اعتقاد دارند.

یک چهارم افرادی که به بشقاب پرنده‌ها اعتقاد دارند فکر می‌کنند که دولت کانادا بایستی یک گروه ویژه و یک برنامه نبرد برای حمله احتمالی بیگانگان تشکیل دهد.

در تحقیقی که با همکاری Ipsos (یک شرکت متخصص در زمینه نظرسنجی) و شبکه تلویزیونی کانادایی T+E انجام گرفته است بیش از نیمی از پرسش‌شوندگان کانادایی اعلام کردند که به وجود بشقاب پرنده‌ها اعتقاد دارند.

تعداد بیشتری از مردان (70٪) نسبت به زنان (61٪) معتقدند که موجودات بیگانه وجود دارند. همچنین 69% از نسل هزاره، 71% از نسل ایکسی‌ها یا همان متولدین دهه 1960 تا 1980 و 58% از بومرها یا همان متولدین 1946 تا 1964 به وجود موجودات بیگانه معتقد هستند.

کریس روتکوفسکی، نویسنده علمی و یوفولوژیست کانادایی، در این خصوص می‌گوید: «هنگامی که صحبت از بازدید بیگانگان از زمین به میان می‌آید، بیشتر کانادایی‌ها انتظار دارند این بازدیدکنندگان بین ستاره‌ای برخلاف بیگانگان شروری که در فیلم‌هایی نظیر Independence Day می‌بینیم، مانند E.T رفتار دوستانه‌ای داشته باشند.»

او در ادامه گفت سالانه حدود 1000 گزارش مبتنی بر مشاهده بشقاب پرنده در کانادا ثبت می‌شود.

از سه‌شنبه 10 آگوست ساعت 21 برنامه جدیدی با نام Encounter: UFO پخش خواهد شد. شما می‌توانید در این برنامه که منحصرا از T+E پخش می‌شود شاهدان عینی را ببینید که قسم می‌خورند با بشقاب پرنده‌ها برخورد داشته‌اند.

منبع: Dailyhive