Friday, April 26, 2024
4.8 C
Calgary

بازگشایی Spruce Meadows در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از چند سال غیبت به دلیل پاندمی و بازگشت نچندان پرفروغ پارسال، سرانجام The Spruce Meadows International Christmas Market از اواخر هفته‌ گذشته با قدرت تمام شروع به کار کرد.

در این بازار کریسمسی برخی تغییرات جدید اعمال شده که ازجمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن بخش فروش درخت کریسمس و فعالیت بیش از 300 غرفه جذاب اشاره کرد.

به این ترتیب می‌توان همراه دوستان و خانواده برای رفتن به این بازار و رقم زدن لحظات شاد برنامه‌ریزی کرد. ازجمله بخش‌های عالی بازار برای کودکان می‌توان به petting zoo، پارک‌های بازی گوناگون و اتمسفر کلی جذاب و جادویی آن اشاره کرد. بعلاوه هر یکشنبه در Riding Hall Circle شانس ملاقات با گوزن‌های سانتا را پیدا خواهید کرد.

همچنین امسال بازدیدکنندگان می‌توانند روزهای جمعه زمان بیشتری را در بازار بگذرانند و درهای آن از ساعت 12 ظهر تا 9 شب باز خواهد بود.

امسال برخلاف سال گذشته این بازار در سه آخرهفته میزبان علاقه‌مندان خواهد بود (تنها دو هفته در سال گذشته). Spruce Meadows امسال در روزهای 18 تا 20 نوامبر، 25 تا 27 نوامبر و 2 تا 4 دسامبر دایر است.

پس فرصت را از دست نداده و بلیت خود را از اینجا تهیه کنید. هزینه بلیت‌ها برای بزرگسال‌ها 15 دلار بوده و کودکان و سالمندان از تخفیف برخوردار می‌شوند.

2022 International Christmas Market

تاریخ: 18 تا 20 نوامبر، 25 تا 27 نوامبر و 2 تا 4 دسامبر

زمان: جمعه‌ها از عصر تا 9 شب، شنبه‌ها از 10 صبح تا 6 عصر، یکشنبه‌ها از 10 صبح تا 5 عصر

آدرس: 18011 Spruce Meadows Way SW

بلیت‌ها: 15 دلار برای بزرگسال‌ها، 10 دلار برای کودکان و سالمندان

منبع: Daily Hive