Friday, April 26, 2024
4.6 C
Calgary

تگرگ، برف و طوفان‌های زمستانی در بخش‌هایی از کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برخی مناطق کانادا هنوز بهار را تجربه نکرده‌اند!

بر اساس اطلاعات هواشناسی Weather Network، طوفان کلرادو در این هفته سرما و کولاک را وارد برخی بخش‌های منیتوبا، شمال انتاریو و کبک خواهد کرد.

در این مطلب آب‌وهوای بخش‌هایی از کانادا را در طول هفته آینده بررسی خواهیم کرد. با پیکوبینو همراه باشید.

با توجه به شدت طوفان کلرادو پیش‌بینی می‌شود بخش‌های جنوبی و شمال‌غربی انتاریو در روز چهارشنبه بارش تگرگ و برف ۵ الی ۱۰ سانتی‌متری را مشاهده کنند. وزش باد با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت نیز در مناطق شمال غربی پیش‌بینی می‌شود.

بخش‌های مرکزی کبک مانند Saint-Fabien و Saint-Pamphile نیز بارش تگرگ را از عصر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه تجربه خواهند کرد. محیط زیست و تغییرات اقلیمی کانادا در خصوص قطعی احتمالی برق این مناطق هشدار داده است.

علاوه بر بخش‌های مرکزی کبک، بارش تگرگ در شرق St. Stephen و Northern County درNew Brunswick و جنوب غربی و شمال منطقه اصلی نوا اسکوشیا پیش‌بینی می‌شود.

سازمان محیط زیست و تغییرات اقلیمی کانادا طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که مناطق مرکزی و شمالی نوا اسکوشیا بارش تگرگ طولانی‌تری را مشاهده خواهند کرد.

بخشی از مناطق جنوب منیتوبا و انتاریو تحت تأثیر طوفان زمستانی قرار خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود میزان بارش برف در مناطقی نظیر Fort Hope، Lansdowne House و Ogoki که از عصر چهارشنبه آغاز می‌شود به ۱۵ الی ۲۵ سانتی‌متر برسد.

اگر قصد دارید به مناطق ذکر شده سفر کنید به یاد داشته باشید که حجم بالای برف ممکن است به طور ناگهانی دید شما را کاهش دهد. این در حالی است که انتظار می‌رود سطح بزرگراه‌ها، جاده‌ها، پیاده‌روها و پارکینگ‌ها یخ بزنند و لغزنده شوند.

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود دمای مناطق غربی کانادا افزایش پیدا کند و میانگین دمای ونکوور به ۹ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد برسد. همچنین انتظار می‌رود بارش باران از پنجشبه شروع شده و تا یکشنبه ادامه پیدا کند.

 

 

منبع: Dailyhive