Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

پرداخت هزینه بابت کیسه های پلاستیکی در Calgary Co-op

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فروشگاه های زنجیره ای Calgary Co-op که تاکنون بابت کیسه های پلاستیکی هزینه ای دریافت نمی کرد، از این پس از خریداران، بابت این کیسه ها پول خواهد گرفت. این تصمیم که براساس نظرسنجی از اعضا این فروشگاه گرفته شده است، به منظور کاهش تولید زباله های پلاستیکی می باشد.

به گفته Ken Keelor، مدیرعامل Calgary Co-op از تاریخ 22 آوریل، بابت هر کیسه 5 سنت گرفته خواهد شد.

به گفته Keelor در یک گزارش: “مردم بیش از هر زمانی نگران زباله های پلاستیکی هستند و این شروعی برای کاهش مصرف پلاستیک است. استفاده از کیسه های خرید غیر-پلاستیکی یکی از آسان ترین تغییراتی است که Calgary Co-op و اعضایش می توانستند انجام دهند تا مصرف پلاستیک را در زمان خرید کاهش دهند.”

از دیگر کارهای Co-op در این زمینه، می توان به معرفی کیسه های خرید 100 درصد قابل بازیافت اشاره کرد که خریداران می توانند چندین بار از آن در مغازه و خانه استفاده کنند.

این فروشگاه اعلام کرده است که قیمت این کیسه های قابل بازیافت 10 سنت خواهد بود و بزرگتر و محکمتر از کیسه های قابل بازیافت معمول است که در حال حاضر در دسترس می باشد.

به گفته Keelor ، ثابت شده که دریافت هزینه برای کیسه های پلاستیکی، راه حل موثری برای کاهش مصرف این کیسه ها در تمام فروشگاه ها است.

Co-op همچنین اعضایش را تشویق می کند که کیسه های چندبار مصرف همراه خودشان داشته باشند. این فروشگاه بابت هر خریداری که از کیسه چند بار مصرف استفاده کند، 3 سنت به خیریه Calgary Co-op’s Community Foundation کمک می کند.

منبع: DailyHive