Tuesday, March 19, 2024
6.2 C
Calgary

آشنایی با Mathnasium و رشد مهارت ریاضی کودکان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

استفاده از شیوه Mathnasium موجب دگرگونی شناخت کودک از ریاضیات و درک بهتر او از این علم می‌شود. لری مارتینک برای ابداع این شیوه بیش از 40 سال وقت صرف کرده در نهایت به راهکاری عملی برای بالا بردن سرعت یادگیری و درک ریاضی دانش‌آموزان دست یافته است.

Mathnasium از سه بخش اصلی زیر تشکیل می‌شود:

ارزیابی‌ها

با انجام یک ارزیابی ویژه نقاظ ضعف و قوت دانش‌آموز مشخص می‌شوند. این ارزیابی‌ها در ادامه و بمنظور اطمینان از پیشرفت کودک تکرار خواهند شد.

برنامه‌های یادگیری اختصاصی

در مرحله بعد یک برنامه آموزشی اختصاصی برای کودک طراحی می‌شود تا نقاط ضعف او را پوشش دهد. این برنامه از مواد درسی و تکنیک‌های گوناگون برای آموزش استفاده می‌کند.

مربیان ویژه و آموزش‌دیده

مربیان ویژه با مطالعه برنامه طراحی شده به دانش‌آموز کمک می‌کنند تا مهارت‌های مدنظر را فرا گیرد. کلیه آموزش‌ها در دوره Mathnasium انجام شده و هیچگونه تکلیف اضافی به دانش‌آموز داده نمی‌شود.

برنامه Mathnasium تمام دوره‌های تحصیلی را شامل می‌شود:

  • دبستان: آموزش مبانی ریاضیات، تسلط بر محاسبه و حل مسائل اعداد کامل و منطقی، درک حسی اعداد
  • راهنمایی: آموزش مبانی ریاضیات، تسلط بر چگونگی و چرایی (آمادگی برای جبر)، کمک به انجام تکالیف، پر کردن خلاها پیش از ورود به سطوح پیشرفته
  • دبیرستان: پر کردن خلاها، پرداختن به سطوح مختلف دانش ریاضی، بالا بردن آمادگی برای امتحان، کمک به انجام تکالیف

عضویت در Mathnasium

هدف این شیوه آموزش مهارت‌های ریاضی، بالا بردن درک ریاضی و بهبود عملکر کودک در مدرسه است. همزمان اعتمادبنفس کودک نیز افزایش یافته و گزارش عملکرد او به خانواده‌ ارائه خواهد شد.

برنامه آموزشی بصورت سالیانه و کاملا انعطاف‌پذیر تدوین می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند آموزش را از هر تاریخ که بخواهند شروع کنند.

دانش‌آموز Mathnasium در این دوره تکالیف گوناگون را با هدف تثبیت آموزه‌ها دریافت می‌کند.

Mathnasium در خانه

این قابلیت به والدین شاغل و کسانی که در تعطیلات هستند اجازه آموزش مهارت ریاضی به کودکان را می‌دهد.

در این حالت کلیه شیوه‌ها و ساختار Mathnasium بصورت آنلاین و چهره به چهره آموزش داده می‌شود. کافیست به اینترنت متصل شده و از این شیوه‌ ایمن و مطمئن را بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت کنید.

برنامه تابستانی Mathnasium

ساختار فعلی مدارس، فصل تابستان را به زمانی مناسب برای بالا بردن آمادگی کودکان، تبدیل کرده است. برنامه تابستانی بگونه‌ای طراحی شده که جلوی فراموشی مهارت‌ها را گرفته و دانش موردنیاز برای سال آینده را آموزش دهد. به این ترتیب کودک برای سال تحصیلی آینده کاملا آماده خواهد شد.

تدریس خصوصی

در شیوه Mathnasium امکان آموزش خصوصی در موارد خاص وجود دارد. آموزگاران حرفه‌ای بصورت حضوری آموزش‌های لازم را به کودک داده و او را راهنمایی‌ می‌کنند.

شما می‌توانید با تیم آموزش مشورت کرده و بهترین گزینه را برای کودک خود انتخاب کنید. آموزش خصوصی بصورت مجازی و حضوری ارائه می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیوه Mathnasium به اینجا مراجعه کنید.

آموزشگاه ریاضی حضوری و آنلاین Mathnasium of Southland با مدیریت آقای دکتر محسن شبیب

منبع: Mathnasium