Tuesday, March 19, 2024
6.2 C
Calgary

لوازم ضروری برای کلگری استمپید ۲۰۱۹

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری استمپید امسال بزودی برگزار می‌شود و زمان آن رسیده که خودتان را برای بهترین نمایش فضای باز روی کره زمین آماده کنید.

روزها طولانی و آفتاب داغ است، در حالی که همه چیز برای یک جشن تمام عیار در استمپید مهیا شده اما رعایت نکردن برخی موارد و عدم آمادگی می‌تواند برایتان دردسر ساز شود.

برای داشتن بهترین خاطرات و تجربه لذت بخش از این جشن بزرگ، در ادامه لیست لوازم ضروری بازدید از کلگری استمپید را معرفی می‌کنیم.

  • بتری آب

ارزشمندترین چیزی که با خودتان به استمپید می‌آورید آب است. تابستان کلگری از راه رسیده و گاهی هوا حسابی گرم می‌شود.

در طول استمپید سال گذشته دمای هوا به ۳۰ درجه سانتی‌گراد هم رسید. در چنین شرایطی قطعا نیاز به نوشیدنی خواهید داشت و از طرفی هم تمایلی به ایستادن در صف‌های طولانی برای خرید آب ندارید.

چکمه‌های استمپید

لازم نیست حتما چکمه کابو‌ی‌ها را بپوشید اما این کفش‌ها برای استمپید بسیار مناسب هستند.

اگر قبلا در این رویداد شرکت کرده باشید می‌دانید که باید حسابی راه بروید و پوشیدن کفش مناسب برای ساعت‌های طولانی پیاده روی لازم است.

هنگام انتخاب کفش دقت داشته باشید که حیوانات زنده و کارخرابی‌هایشان هم در این برنامه شرکت دارند و احتمال خیلی کمی هست که پایتان را روی چیز نامناسبی قرار دهید پس به همین دلیل توصیه می‌کنیم صندل نپوشید.

کلاه کابوی

در برنامه استمپید همه لباس پسرانه و یا دخترانه کابوی بر تن دارند.

اگر شما هم کلاه وسترن سر خود بگذارید همرنگ جماعت خواهید شد و از طرفی پوستتان دچار آفتاب سوختگی نمی‌شود.

اگر کلاه کابوی ندارید تا شروع استمپید فرصت خواهید داشت آن را برای خودتان یا دوستانان تهیه کنید.

اسنک

شما ساعت‌های زیادی از روز را در کلگری استمپید هستید. احتمالا نهار یا یک غذای عجیب و غریب فستیوالی تهیه می‌کنید و می‌خورید. اما متاسفانه باز هم احساس گرسنگی می‌کنید و نمی‌خواهید پول بیشتری برای غذا پرداخت کنید یا این که به اندازه کافی غذای سرخ کرده خورده‌اید.

به همراه داشتن اسنک هم برای کیف پولتان مناسب است و هم قند خونتان. اگر اسنک شوری همراه خود می‌آورید آب هم داشته باشید (البته آب در صدر فهرست لوازم ضروری قرار داشت و بدون شک آن را آورده‌اید).

چتر

تابستان‌های کلگری هوا ناگهان بشدت گرم می‌شود و ممکن است به همین سرعت ابرهایی از ناکجا آباد بیاییند و باران بگیرد.

گاهی بارش برای یک تا دو ساعت ادامه خواهد داشت و گاهی هم تمام طول شبانه روز باران می‌آید. بهتر است چتر همراه داشته باشید که خیس نشوید و همچنین باران به کلاه گاوچرانیتان آسیبی نرساند.

پول نقد

در کلگری استمپید همه نوع غرفه فروش از غذا و نوشیدنی گرفته تا پوشیدنی‌های وسترنی و صنایع دستی پیدا می‌شود.

بیشترشان کارت‌های اعتباری را قبول می‌کنند اما برخی هم فقط پول نقد می‌‌خواهند. قطعا شما نمی‌خواهید ۱۰ دقیقه در صف خرید دوناتی بایستید که در آخر بهتان داده نمی‌شود.

کوله پشتی

حمل تمام موارد بالا در جیب‌ها یا دستتان به خصوص هنگام خوردن ساندویچ کار بسیار دشواری است.

بهتر است کیف بزرگ یا کوله پشتی همراه خود داشته باشید و توام لوازم ضروری مورد نیازتان را داخل آن قرار دهید.

منبع: Dailyhive